Frukostdags

Sitter här och håller på att äta frukost:P Har egentligen varit vaken sen 12 men jag och Jimmi har legat kvar i sängen och myst:) Jävligt hungrig blir man dock trots att jag var proppmätt igårkväll efter pizzan. Haha, kändes det inte som att jag ville äta nåt föränn om en vecka typ:P Nu känns det betydligt annorlunda:P...konstigt va? ;)

Ska snart se Djurgården mot Modo.
Som tur är har ju Jimmi säsongskortet så man kan se precis alla matcher:) Kommer bli spännande. jag hoppas verkligen att Modo vinner, det kan sannerligen behövas efter alla förluster nu efter uppehållet:S

Senare ska jag titta på två avsnitt av Svensson-Svensson:) Missade nämligen det som var förra veckan:( men som tur är har Jimmi varit snäll och laddat ner det. Den serien är verkligen kult! Hur klockren som helst alltså.

Det är svårt när man är småirriterad över en sak och samtidigt vet att det inte går att göra så mkt åt det. Egentligen spelar det ju inte en sån jävla stor roll, kanske bara är jag som är underlig. Men jag kan ändå inte låta bli att tänka på det. Aja, skitsamma...det får väl bli som det blir. Även om jag såklart hoppas på att det ska bli som jag vill:P Haha, sjävisk som man är.

Nej, ska gå och se försnacket inför matchen nu strax....plus fixa en ny rostad. Rostat bröd är så jävla gott alltså:) I love it! Ha de bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0