Fredag efter skolan <3

Äntligen helg! Har alltid tyckt det är så skönt att kunna konstatera att: "Nu är de faktiskt helg :)", och den här gången är inget undantag. Underbart är vad det är! Synd bara att helgen säkerligen kommer gå jäkligt fort som vanligt men man får försöka njuta av den korta tiden som är.

Ikväll ska jag ev fara ut och äta med Helena och Jimmi (lr göra nåt annat), men det är inte säkert. Känner mig jävligt trött och seg så för min del kan vi gärna ta det nån annan gång. Beror på vad Helena tycker. Pratade precis med Jimmi på mobilen och han sa att det inte spelade nån roll för han om vi hittade på nåt spec ikväll lr inte. Får väl se vad det blir av det hela. Annars är jag grymt sugen på att bara sätta lägga mig i soffan, äta glass lr popcorn, se på Idol och sen nån annan film. Iofs finns det kanske en risk att jag somnar om jag ligger ner men aja...skulle vara jävligt skönt iaf:D

Ska försöka lägga mig någorlunda tidigt ikväll med eftersom jag dels är trött och dels måste upp tidigt imorrn, 8.00, eftersom vårt hockeylag ska fara med buss till Östersund och spela matcher. Kommer inte komma hem föränn 8 nån gång på lördagskvällen. Det blir för övrigt våra första seriematcher för i år. När man börjar spela seriematcher känner man verkligen att säsongen har börjat! Känns lite segt för tillfället att gå upp tidigt imorrn och spela matcher ( vill sova ut! =( ) men jag vet att jag kommer tycka det är kul när jag väl spelar matcherna och kommer iväg. Dessutom kan jag ju sova på bussen på vägen dit och även på hemvägen. Kommer nog bli kul:) Hoppas vi vinner bara, annars är det inte lika kul:P

Nu ska jag ta och fixa med hockeysaker till imorrn och även med matsäck som man ju ska ha med sig. Kommer göra i ordning en tonfisksallad:), mumsigt värre! Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Carro

jaa väldigt mättande ju! ;) och godare än vad det såg ut hihi!

2007-11-10 @ 11:50:45
URL: http://carro89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0