Fläskfilé :)

Nu har jag varit duktig;) Först har jag pluggat på teckenspråket lite och sen har jag hjälpt Jimmi städa. Teckenspråket gick rätt bra, känns som att jag kan allt på ett ungefär. Sen lär det väl vara en hel del småfel man kommer att göra men jag har inte direkt som mål att få "mvg" i teckenspråk så det duger nog. Jag hoppas det iaf:P Det märks väl om inte annat. Skitsamma egentligen, finns ju ämnen som jag priroriterar betydligt högre än teckenspråk så varför bry sig? Jag gör mitt bästa, that's it.

Nu blire snart fläskfilé med dragonsås till middag:) ( gott! :) ) Om min pojkvän bara kan slita sig fr Tvn och chipspåsen så.  Han ska nämligen fara iväg och handla in de ingredienser som behövs;)

Nu vill han ha hjälp med inköpslistan tydligen...Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0