Festsug och sjuk

Det var inte alls såhär jag hade tänkt att min lovvecka skulle bli:( Jävla förkylning, är dens fel alltihop! Har inte orkat göra nånting bara pga av den. Har inte kunnat träna, göra läxor (mer än nån enstaka), städat rummet lr nånting. Har bara slappat ungefär och lagat lite mat nu och då...suck. Känns som att man bara blir mer och mer sliten med. Värsta är att jag fortfarande inte är frisk heller :S Fortfarande så är jag alltså krasslig i halsen. Less man blir alltså. Nu har jag varit sjuk i nästan precis två hela veckor. Aja, nog gnällt om detta. Får väl se till att vara frisk på jullovet ist.

Dessa veckodagar fr o m onsdagmorgon har jag varit väldigt duktig på att vrida om dygnet. Det innebär att jag har varit vaken väldigt sent och gått upp väldigt sent. Typiskt mig alltså, blir likadant varje lov:S Men, men är man nattmänniska så är man:P

Känner mig som en jojo ibland. Jag ändrar mig hela tiden. Jag vänder kappan efter vinden ibland kanske tom. vinden efter kappan? Om det är nån som har svårt för att fatta beslut så är det jag! Men nu har jag iaf bestämt mig för att göra ett försök till. Jag hoppas det kommer gå bra men det är mycket som kommer att krävas. Jag orkar inte ta så mkt hänsyn till saker och ting längre. Jag har fått nog.

Idag har jag iaf bestämt mig för att jag ska städa rummet! Det tänker jag faan i mig göra. Vidare ska jag nog ta en promenad och sedan en varm skön dusch (hoppas det finns varmvatten bara:S). Tänker hä igång nån bra musik nu med så jag åtminstone har nåt bra att lyssna på medans jag städar.

Måste göra upp pengarna också. Jag har en hel del "födelsedagspresent-skulder" till Micke och mamma. På sistone har mamma, pappa, Betty och Micke fyllt år...och det kostar en hel del. Ylva smsade mig och frågade om jag hade lust att gå med hon på hockeyn imorrn (Modo-LHC), visst hade det var jättekul (ingen tvekan om saken)...problemet är bara att jag knappt har några pengar. Och de pengar jag har kvar vill jag nog spara. Jag kommer nog vilja festa snart bl a (och då går det ju åt en hel del pengar). Under hela denna vecka har jag nämligen varit jättesugen på att festa:P Passande med tanke på att jag är sjuk, lr inte. Jag är allt bra konstig ibland, jag. Men jag har iaf inte festat nåt och det är jag trots allt rätt nöjd med. Hade jag festat hade väl bara min förkylning blivit tusen ggr värre lr nåt. Får se till att festa när jag är helt frisk ist. - Den som väntar på nåt gott...

Nej, ska sätta igång med städningen nu så de blir gjort nån gång...
...Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0