Feber av nationella?

Nationella provet idag gick väl sisådär. Jättesvårt att veta om man skrev bra lr dåligt:S Men jag kände mig väl inte helt "borta" åtminstone. Sen om jag skrev bra utifrån instruktionen vette tusan:S, jag "flummade" på mest och svävade iväg i mitt skrivande in på alla möjliga "banor". Men jag försökta iaf snegla på instuktionen lite nu och då så jag hoppas att jag kunde "knyta" ihop det någorlunda iaf. Jag skrev föresten om hur media påverkar unga idag. Jag valde mellan den och "om att fly verkligheten", men insåg till sist att den förstnämnda nog skulle passa mig bättre.

När jag äntligen kände mig helt färdig och lämnade in provet kunde jag slappna av någorlunda. Nu var provet bortgjort och jag hade gjort mitt bästa, även om jag kanske inte kommer att få så jättebra betyg. Jag började gå till bussen jag skulle ta till Bjästa när jag plöstligt kände av "det". "Det" var en känsla av feber. Min kropp kändes frusen och hängig och det kändes som att huvudet skulle explodera lr nåt:S Kände mig med andra ord verkligen inte kry. Jag som tänkt träna ikväll insåg ganska omgående att det inte var någon bra idé. Därför har jag nu, hemifrån Jimmi, ringt och sagt att jag inte ska komma på träningen. Då får jag vara kvar här, ist för att ta en buss in till stan igen som jag egentligen tänkt, tills mamma slutat och kan plocka upp mig på vägen hem.

Jag hoppas jag inte måste vara hemma i morgon fr skolan. Tycker inte om att missa saker, är så drygt att ta igen det sen. Tror jag ska lägga mig och sova/se på TV nu lr nåt. Vet inte om jag orkar surfa runt på datorn, troligen inte.

Have a nice day! :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Ajdå =( Krya på dig!

2007-11-13 @ 18:29:09
URL: http://minimadde.blogg.se
Postat av: Rika

Tack Madde!:)

2007-11-13 @ 18:33:13
URL: http://hockeyrika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0