Diskussionsprov & annat

I morse skulle vi, tillsammans med vår lärare, komma överens om när under veckan vi skulle jobba med projektarbetet. Och vet ni vad? Det bestämdes att det skulle bli denna vecka, på torsdagmorgon. Vadå perfekt? Min grupp hade nämligen bokat in ett möte på torsdag halv 9 och då skulle vi egentligen vara tvungna att missa geografin, men nu slipper vi alltså missa nåt:D Helt perfekt!

Nyss har vi haft prov i psykologi, diskussionsprov om utvecklingspsykologierna. Det gick faktiskt rätt så bra:) Kändes som att man fick tillfälle att "säga ut" en hel del saker som man kunde iaf. Trodde det skulle gå sämre än det gick faktiskt. Jag hoppas bara man visade "tillräckligt" mkt:P Men annars får väl läraren säga att man ska lämna in skriftligt lr nåt, jag hoppas hon gör det iaf. Jag vill verkligen ha "mvg" i psykologi, får jag inte det kommer jag bli besviken. Aja, nu är provet gjort iaf, skönt! :)

Snart har vi teckenspråk, dryygt! Skulle egentligen vilja fara hem ist, men det är ingen bra idé. Känner mig dock inte så jättetrött just nu, brukar känna mig tröttare så här dags, så man ska väl inte klaga alltför mkt iaf:P Aja, teckenspråket går nog rätt fort ändå...man kan ju alltid hoppas på det iaf. Om inte annat så kan jag ju alltid snacka bort lite tid med Ylva;P



Är sugen på att köpa ett par nya jeans men jag ska nog avvakta tills nästa studiebidrag iaf. Köpte ju trots allt en hel del kläder förra veckan med. Dessutom vill jag verkligen gå på "Plattan" snart med Jimmi och då lär det behövas en hel del pengar. Var jättelängesen jag gick ut nu=/ så det kommer bli riktigt kul när man äntligen går ut. På tal om pengar så gick det ju föresten åt 595 kr igår, när jag betalade för studentmössan. Varför måste så mkt kosta? Tänk vad skönt det hade varit om mer saker var gratis ist. Okej, det kanske inte skulle funka i längden men ändå:P

Ville bara säga att jag saknar min älskling jättemkt<3 Skulle verkligen vilja mysa med honom just nu.

- Du är finast (F)(K)(L):)

Nu börjar snart teckenspråket...Ha de!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0