Bråttom

Tänkte ju egentligen blogga lite om klassfesten igårkväll men nu hinner jag tyvärr inte det eftersom jag kollat på en massa musikvideos på youtube ist. Måste nämligen hem och hjälpa till med att städa och fixa till ikväll då "kalaset" ska gå av stapeln. Syrran ringde för bara ett litet tag sen och undrade vars faan jag var:P Haha, hon lät inte alltför glad och det kan jag väl förstå.

Jag hoppas att alla som for på Plattan igårkväll från min klass hade kul iaf. Klassfesten vart lyckad:D Nej, skriver mer om det där sen.

är nog bäst att jag far hem nu innan hon ringer igen:P Ska försöka blogga senare om jag hinner/har möjlighet. Have a nice day! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0