armbryterska

Har svenska just nu men jag hittar inte det jag vill och då blir jag less:/ Fattar inte riktig hur man ska göra heller så, orka.

Idag blir det en rätt slapp skoldag iaf. Efter lunch (13.00) ska vi nämligen lyssna på nån armbryterska så då har vi ingen religion. Sen ska vi egentligen ha multimedia från 14 till 15 men det blir inte heller av nåt eftersom vi inte vet hur länge armbryterskan kommer att prata. Har verkligen inget emot att få sluta tidigare. För jag tror ju aldrig hon lär prata i två timmar. Får väl se om vi kanske passar på och jobbar lite med projektarbetet då (efter att armbryterskan pratat) lr hur det blir. Det beror på vad alla tycker. Mig spelar det ingen roll iaf. Jag måste lix vara kvar i stan pga av träningen så:P  

Aja, ska gå och jobba lite nu...Hejrå! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0