Apelsin:)

Sitter här och äter en apelsin just nu, mkt gott och nyttigt;). Apelsiner har jag alltid tyckt mkt om. Jag brukar oftast inte orka skala dem utan jag brukar skära dem i fyra klyftor ist (och denna gång är inget undantag). Det är mer praktiskt tycker jag även om det kan bli lite söligt när man äter dem:P

Har inte orkat pluggat nåt teckenspråk alls, haha:P Men det får ordna sig ändå. Jag sa faktiskt till vår lärare i måndags också att jag troligen inte skulle hinna med det så, shit de same. Skönt också att ha några slappdagar utan pluggande ibland. Ska börja fara in till stan snart så jag hinner till träningen i god tid.

På lördag ska jag upp till syrran i Umeå (tillsammans med Betty, mamma, Ola och antagligen Mange) och hjälpa henne flytta till ett nytt studentrum. Ett studentrum som har en egen liten kokvrå:) Nice! Ska bli väldigt kul att träffa henne igen. Saknar henne här hemma!:( Vi har så jävla kul ihop och känner varandra så himla bra. Hoppas allt ordnar sig till det bästa för henne, det förtjänar hon. Hon har verkligen haft nog med motgångar nu tycker jag:/ Älskar dig Helena<3

Att det kan vara så svårt att få kontakt med en person:S Går varken via internet lr telefon/mobil. Vad tusan ska man göra? :(

Ska börja packa träningsgrejer nu...Vi hörs imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0