Wallander - Pyramiden

Har precis sett klart Wallanderfilmen Pyramiden och den var riktigt, riktigt bra! Spännande och berörande till tusen alltså. Läskig var den också, men bra som sagt var=) Det är verkligen en film jag kan rekomendera! Känns som en av de bättre Wallanderfilmerna även om typ alla Wallander-filmer är bra enligt mig;P

image44 image43 image45

Pyramiden var tom. så bra att jag tror att även min pojkvän skulle tycka det. Han gillar inte svenska filmer så mkt annars men just den här tror/tycker jag inte han borde ha så mkt att invända mot. Får se om jag kanske tvingar han att se den sen nån gång;P

Måste fan sova nu. Man lär väl vakna typ 1-2 imorrn lr nåt, skulle inte förvåna mig. Haha, tur det är lov iaf:) då gör det ju inte så mkt. Godnatt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0