Stadsrunda

Idag har jag och Jimmi vart i stan. Det gick bara fint även om vi kom iväg rätt så sent (kl 1) så hann vi ändå göra allt vi skulle innan klockan var 5. Det var nämligen kl 5 som vi skulle äta julgröt hos min pappa. På stan handlade vi en julklapp till Jimmis syster, Jimmis föräldrar och min bror. Köpte lite saker till min farmor med:). Dessutom hittade jag en söt sak till min mamma. Sist men inte minst var vi in på Coop en sväng för att handla lite julmat till min mor (dvs saker som hon inte fått tag i tidigare bla. strömming). Sen köpte vi också lite godsaker hem till Jimmis hus bla en jättestor daimtårta;)

Den enda jag har kvar att köpa julklapp till nu är Betty. Känns skönt att ha köpt klart allt i övrigt:)
Sen måste jag slå in en del julklappar med men det tänker jag förhoppningsvis fixa imorrn.

Just nu sitter jag i Jimmis hus med Weppan, Emma och Jimmi. Ska väl snart ta och spela lite kort men först ska jag gå och se på filmen "Offside" som går på TV. Den filmen är så jävla klockren:D bloggar antagligen lite senare. Hej då så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0