Städande

Nu håller jag och Jimmi på att städa upp i hans hus. Blir rätt snyggt även fast det mest är "grovstädning", vi orkar inte göra så mkt detaljerat (damma etc). Dessutom är det onödigt med för det lär ändå bli rätt stökigt ikväll igen eftersom Weppan och Emma ska komma:) Men Jimmi håller iaf på att dammsuga och strax ska jag diska lite:P Sedan ska vi förhoppningsvis byta uppe i dubbelsängen med, det kan behövas:P

Vad
kommer kvällen ägnas åt då?
Troligtvis film ( Svensson-Svensson-avsnitt om jag får bestämma;) ), kortspelande, "Fia med hutt"-spelande, promenad (hoppas jag på iaf), raket-uppskjutning och säkert en del annat smått och gott som man inte vet av just nu:P kvällen kommer nog bli skoj:D Jag ser verkligen fram emot fyrverkerierna, tycker det är jävla snyggt!:)

image43

Nu måste jag diska tacosfaten så jag hinner duscha sen innan Weppan och Emma kommer runt 6. Ha det bra så länge:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0