Social

Sitter här och vet inte riktigt vad jag ska hitta på:P Emma, Jimmi och min granne "Weppan" ser på film men jag är inte sugen på att se film, jag vill vara social. Men problemet är att jag inte har nån att vara social med å det är lite jobbigt:(

Det var kul att Marie vann Idol btw:) Hon är jävligt duktig på att sjunga! Dock måste jag erkänna att Amanda är riktigt bra med. Nu i finalen gjorde hon (Amanda) riktigt  bra framträdanden...men, men...båda lär nog bli kända så de spelar inte så himla stor roll vem som vann egentligen, men iaf:P

Imorrn ska jag verkligen sova ut:D Kommer vara helt död, haha! Känner det redan nu på nåt sätt fastän jag är pigg för tillfället...konstigt men sant:P

Idag när jag gick hem till Jimmi fick jag en himla konstig men skön känsla.
Jag kände mig så himla "levande" på nåt sätt. Jag tog verkligen tillfället i akt, medans jag gick de fem kilometerna, att spana in träd, mark och naturen i övrigt samt lukta, känna hur jag mådde, se osv. Jag använde helt enkelt alla mina sinnen. Svårt att förklara men jag tog verkligen in alla sinnena innerligt på nåt mystiskt vis. Jag brukar inte vara så jävla "innerlig" annars men det var en  ganska häftig känsla faktiskt :)

Det gick bra med pannan också som tur var föresten. 
Det vart inga rökskador alls och jag var i längden mer orolig och ledsen än Jimmi, så det är skönt. Nu är jag betydligt lugnare. Allting gott, allting gott;P (lr hur man nu brukar säga).

Ska ta och kolla runt lite nu...Ha en fortsatt bra natt!:D

Kommentarer
Postat av: Ylva

Det heter "Slutet gott, allting gott" ;) hehe

2007-12-09 @ 19:57:14
URL: http://hockeyflickan.blogg.se
Postat av: Rika

Ojdå, hehe de har du ju rätt i:P Tack för upplysningen:)

2007-12-09 @ 22:09:35
URL: http://hockeyrika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0