Sluta ta mina saker!

Fy fan vad förbannad man blir alltså! När man har lite kläder rent allmänt och sen ska folk som har mer kläder än en själv ta upp ens kläder till Umeå! Ååååh, vad arg jag blir alltså! Skulle kunna explodera i tiotusen bitar just nu känns det som. Det värsta är att man tänkt sen innan att man ska/kan ha just en viss tröja och sen är den inte här hemma bara pga att man har ett pucko till syster :(

Visst det är fel av mig att skrika "jävla fitthuvud". Det är inte sjysst, det kan jag hålla med om. Men det är ju lätt att reagera på nåt annat sätt också när ens syster bara hånar en för att man bli sur/arg/irriterad/förbannad över att hon har lånat ens egen tröja utan att fråga.

Ibland önskar man fan i mig att man inte hade några syskon. Då skulle man ju få ha grejerna ifred iaf. Fy fan säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Det är jobbigt när man inte får ha sina saker ifred, indeed.

2007-12-16 @ 15:55:40
URL: http://hockeyflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0