Skitdag

Idag har det verkligen varit en skitdag för min del:(

Började redan i morse när vi hade svenska och skulle redovisa vårt arbete om romantiken i Norden. Tror ni inte att det var tre personer borta då. Det var bara jag och Jenny där:( två var sjuka och en hade försovit sig. Vi som dessutom hade sparat lite av sammanfattningen (det viktigaste typ) på en av de sjuka personernas användare. Fy fan, vad störande! Hur ska man kunna redovisa nåt utan att ens ha gjort klart det? Dessutom fattades det ju en gubbe med som en av dessa sjuka personer skulle skriva om och sedan mejla till mig igår. Vilket hon inte gjort. Som tur var så hann min grupp inte med att redovisa idag så det ska vi göra imorrn ist...alltid nåt iaf. Då hoppas jag att vi har nån typ av sammanfattning iaf, vore rätt pinsamt annars:S

Var rätt så less hela skoldagen pga av det där. Och när vi sedan har multimedia och vår lärare knappt har planerat nåt vi ska göra så börjar man ju undra. Varför ens behöva ha lektion i tjugofem minuter utan att göra nåt i princip? Jag undrar alltså, det är ju bara så onödigt!

Sen när jag äntligen slutat den ovanligt dryga och långa skoldagen så fick jag veta av Jenny att vi tydligen har nåt jävla förhör om glaciärer imorrn. Orka!? Jag som sett fram emot att bara ha en slapparkväll efter att jag tränat. Ist har jag försökt plugga men det har inte gått så bra direkt. Är lite svårt att se på Modo och plugga samtidigt nämligen:P Dessutom fattar jag inte så mkt av boken direkt heller. Och senaste genomgången i måndagsmorse om glaciär-spåren missade jag ju så jag känner mig jävligt dåligt förbered för detta förhör. Vet att jag typ alltid brukar säga så men den här gången är det faktiskt allvar, jag kan inte! Skönaste vore om man fick göra förhöret på torsdag ist men det lär man väl aldrig få:( Skulle behöva fråga vår lärare om en del saker som jag inte fattar med...men, men:( Haha, jag kommer fan få IG. Tur att det bara är ett förhör och inte ett prov iaf. Får väl försöka plugga lite på lunchrasten imorrn, itne för att det lär göra så stor skillnad men. Aja, man får väl försöka skratta åt eländet bara lr nåt:S

Vad som hände ikväll när jag skulle till träningen vill jag knappt skriva här, haha! Snacka om att vara klantig alltså! Så jävla klantigt gjort av mig. Kan säga såhär: Lägg inte upp saker på biltaket när du ska skrapa rutorna...! Tur det löste sig någorlunda till sist iaf. Dock var det tråkigt att jag missade tjugo min. av träningen men, men...får väl försöka ta igen det på torsdag ist.

Känner mig lite elak/dum också när jag tar ut min irritation på andra oskyldiga typ, men jag kan inte hjälpa det. Är jag riktigt stressad/irriterad/sur så är det svårt för mig att inte visa det utåt. Hoppas folk fattar bara att det inte är dem jag är sur på.

Nej, den här dagen har varit riktigt jobbig. Hoppas det blir en bättre dag imorrn även om jag tvivlar på det.  Då blir det ju Sv-redovisning och glaciär-förhör...usch, fy och blä!

Ska försöka sova snart nu iaf. Hoppas ni har det bättre än jag för tillfället. Längtar för övrigt mer än nånsin till lovet, är himla skolless nu alltså...Godnatt!

Kommentarer
Postat av: hanni

Kolla gärna in den nya bloggen om kändisar & skvaller! :)

2007-12-04 @ 22:30:26
URL: http://kandisarochskvaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0