Saknad, nyårsplaner & läsning

Nu har vi vart hos farmor, det gick finfint. Hon blev väldigt glad över att vi kom. Extra glad blev hon också när Stefan och Helena kunde komma och äta med. Vi blev bjudna på julmat förstås, vad annars? Gott, var det:) Till efterrätt blev det glass och nån kaka som smakade som biscuier (lr hur det nu stavas?:S). Vi var där rätt länge innan vi for hem till Jimmi igen.

Väl här hemma har vi inte gjort så mkt speciellt. Jag har städat en hel del och Jimmi har spelat. Sedan har vi också planerat vad vi ska göra på nyår. Vi ska vara här hemma hos Jimmi med Weppan och Emma. Blir förmodligen mkt spelande och sedan ska vi göra tacos (lr någon annan god maträtt) med. Kommer säkert bli kul:)

Det är tråkigt att vissa människor i princip ska försvinna ur ens liv utan att man själv kan göra så mkt åt det:( Ville bara säga att jag saknar dig vännen bara så du vet. Hoppas du mår bra!

Nej, nu vill Jimmi ha den här sköna datastolen för han ska tydligen spela wow, ovanligt va;P Sj ska jag nog läsa lr se "Dr Phil". Läser rätt mkt nuförtiden faktiskt. Är jävligt skönt tycker jag. Något man borde ta sig tid till oftare, helt klart.

Hoppas ni får en fin kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0