Plugg-jobbig dag

Denna dag har varit rätt okej. Har gjort en hel del vettigt om inte annat även om jag känner mig trött och seg just nu.

I morse på internationella relationer, såg vi som jag skrev i ett tidigare inlägg, på "Ice age"...båda filmerna tom! :O Det passade mig bra. Då fick jag nämligen tillfälle att plugga på "lag och rätt", dvs provet jag har imorrn. Det gick riktigt bra faktiskt även om det var svårt att läsa i mörkret stundtals. När vi skulle börja se "Ice age 2" satte jag mig närmare fönstret istället och där kom det in hur mkt ljus som helst, perfekt! :) Välbehövligt pluggande var det verkligen! Har alldeles nyss läst igenom häftena med, så nu får det räcka för ikväll. Får se om jag skummar igenom lite i bilen imorrnbitti. Det skulle nog vara bra. Jag har ju inte det allra bästa minnet direkt haha:P. Just nu känner jag mig iaf relativt "haj" på området i fråga:P. Bara att hoppas kunskapen sitter kvar tills imorrnbitti med.

Hade två timmars håltimme idag eftersom vi inte hade någon psykologi. På de timmarna såg jag till att göra lite på religionen, dock gick det inte så bra. Var lite för oeffektiv och lat men jag har åtminstone börjat. Haha, kopierade mest bara text från Internet som jag hittade om de olika frågorna. Får väl försöka sammanställa och skriva om det imorrn lr nåt. Jobbigt! Det skönaste hade förstås varit å bara struntat i det, men då lär mitt betyg ryka åt helvete så det är ingen bra idé.

Efter skolan var jag kvar i stan.
Tänkte först ta 5-i-4:an men så kom jag på att jag inte hade batterier i min mp3:( Och då kändes plötsligt bussresan inte lika skön och rolig längre. Istället valde jag att stanna i stan för att åka hem med min mamma. Först köpte vi ett sällskapsspel. Haha, vi hade dock jättesvårt att bestämma oss för ett spel när det fanns så många som verkade roliga men vi kom tillslut överens om: "Den glade mytomanen". Får hoppas att det är kul.

Här nedanför kan ni se det spel vi valde samt två av de många andra vi valde emellan.
image34image35image36
Efter att vi äntligen valt ett spel handlade vi och tankade, kom inte hem förän kl var nästan 7:S Dryygt! Hungrig och seg var man! Gott att man fick nyponsoppa och stekt ägg iaf, brorsan var duktig/snäll som gjorde i ordning:)

Köpte föresten en julklapp idag med, till min pappa. Den är lite tråkig men välbehövlig dock så den blir nog bra, hoppas jag iaf. Träffade Jenny på stan lite också strax efter jag köpt julklappen, det var trevligt:)

Blev lite sugen ikväll på att titta på Wallanders senast släppta film: "Pyramiden". Men jag hindrade mig själv och bestämde att jag inte fick se den förän tidigast onsdag, då det är lov. Det ska vara som en slags belöning till mig själv hade jag tänkt:P

Nej, ska ta och börja göra mig klar för sängen nu... Vi hörs imorrn! Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0