Plugg & bilåkning

Idag har jag mest pluggat. Har som jag skrivit förut sjukt mkt att göra i skolan för tillfället. Och till råga på att man tidigare haft mycket fick vi idag en läxa på sv. som ska vara klar tills på fredag, fy fasen alltså! Men det har iaf gått hyfsat bra för mig att plugga idag. Har skrivit en hel del, nu återstår det bara att läsa igenom och justera/radera och ev. ändra grejer. Men jag har åtminstone grunden till både svenskan och psykologin nu och det känns jävligt bra. Religionen har jag inte ens hunnit börjat med, men den ska ju inte vara klar föränns nästa vecka så den får jag ta itu med sen.

En rolig sak ikväll var dock att min Sötnos kom och hälsade på med sin nya, sportiga, coola och fina bil! :D (låter skrytigt jag vet, men jag kan inte låta bli att skriva det:P)
Jag och Helena följde iaf med honom på en tur i bilen runt byn och in till Bjästa. Den går väldigt bra faktiskt:) Jag tycker om den. Min älskling är väldigt nöjd med den med såhär långt:) Haha, han är lika glad som ett litet barn på julafton;D
- Tycker om dig så mkt min skatt (L)

Nej, nu måste jag sova. Kommer förmodligen gå länge imorrn. Vi har iofs fritt arbete på em (projektarbete) men vi har förskräckligt mkt att göra i vårt projekt att vi nog kommer behöva vara kvar på skolan ett bra tag. Kanske kommer sluta halv 3-3? Det märks. Godnatt på er! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0