Pizza, hockey mm

Var ett tag sen jag skrev här nu men så kan det bli ibland när man har mkt annat att göra. Så vad har då hänt?

Gårdagen:
Vi åt en god middag hos Jimmis farmor och farfar sedan blev vi bjudna på prinsesstårta. Man blev väldigt mätt dock. Senare på kvällen åkte jag och Jimmi hem till min mamma för att jag skulle byta julklappar med min kära familj. Det var trevligt. Fick riktigt bra grejer bl a: en hårtork, Tre-Kronor-bäddset och en äggskärare (lr vad det  nu heter?). Tack ska ni ha!:) Sedan började Helena, Betty och Jimmi se på Pirates-filmerna, ettan och tvåan men det orkade inte jag och Mange. Vi två spelade Bondespelet med Micke ist. Man blev lite less dock, vi spelade nämligen över fem timmar. Men jag vann tillslut:D Hehe, så då var det lätt värt det;D

Idag:
Idag har jag vart på hockey med Helena och Stefan. Det var trevligt:) Var så jävla längesen jag var på hockey så det var himla nice. Hade inte tänkt att fara på Modo-Brynäs egentligen men Helena ringde typ tre kvart innan matchstart och frågade om jag ville följa med. Och jag bestämde mig för att fara efter att Jimmi bekräftat att det gick bra. Modo vann iaf med 3-2 så det var en riktigt skön seger. Efter matchen for vi på Max (Stefan ville nämligen ha drive-in, liksom Jimmi fick jag reda på när jag ringde han innan vi beställde). Så bi köpte åt Stefan och Jimmi. Jag och Helena ville ha pizza ist så vi fpor till Chaplin och hämtade ut. Gott och mättande som alltid:) Medans vi åt hemma hos Jimmi såg vi på den nyligen släppta filmen: "Underbar och älskad av alla". Den var riktigt bra! :D rolig var den  fast den var lite tragisk med (så jäkla synd om huvudpersonen!) tur att slutet vart lyckat för henne iaf;).


Måste föresten också säga att jag tycker om och saknar min älskling jättemkt just nu. - Snällare människa än dig får man leta efter alltså!


Nej nu ska jag ta och gå ner och fixa lite. Jimmi ska komma och hämta mig sen så då gäller det att ha hunnit packa de kläder jag ska ha samt ha "umgåts" klart med folket här hemma:)

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0