Kvällens planer

Idag är jag, som jag skrev i tidigare inlägg, på ett mkt bättre humör jämfört med igår. Det känns bra:) Inte likt mig att vara så deppig som jag var igår. Jag brukar allt som oftast kunna se relativt positivt på tillvaron trots många problem. Hur som helst är jag glad igen nu iaf och det är huvudsaken:)

Ikväll ska jag försöka göra lite "nytta" som jag brukar kalla det. Med "nytta" menar jag att jag ska försöka:
  • Vika tvättade kläder jag hämtat fr tvättstugan
  • Röja upp lite på rummet
  • Göra några frågor på lag och rätt (ska ha ett rätt stort prov på det den allra sista veckan innan lovet)
  • Fixa till artikeln (sv)
  • Fixa till bokrecensionen (sv)
Dessa två sista "fixa-saker" ska vara inlämnade innan jul men jag måste försöka fixa undan dem snarast så jag slipper göra det sista veckan. Jag vill få dem ur världen nån gång så man slipper tänka på dem!

Detta var alltså de saker som jag borde göra. Sen kommer jag nog bara göra någon (lr ev några) av dessa saker eftersom jag är rätt lat, hehe, men aja. Det är bra att skriva ner dem iaf utifall att man skulle orka.

Vidare kommer jag säkerligen göra mina vanliga "slappargrejjer" dvs:

  • Se på "Bonde söker fru" kl 8
  • Sitta vid datorn
  • Lyssna på musik och kanske se på nå videoklipp
  • lägga mig på sängen och vila (som ofta brukar kunna bli till sova ist av nån underlig anledning;P)
  • Läsa min bok
Nej, kanske ska försöka börja ta itu med nån utav "nytto-sakerna" nu medans jag känner mig lite motiverad. Det brukar kunna skifta snabbt nämligen. Hoppas ni får en jättefin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0