Knappt man tror det är sant

Ikväll har jag varit jävligt duktig faktiskt, inte för att skryta men:P Jag har äntligen tagit itu med en massa saker jag skjutit upp. Detta har jag gjort:
  • Vikt ihop de nytvättade kläderna
  • Städat lite smått på rummet
  • Kollat igenom frågorna och läst om "Lag och rätt".
  • Fixat klart artikeln, kan alltså lämna in den nu(!) :)
  • Skrivit på bokrecensionen, den är dock inte klar ännu men det är inte så himla mkt kvar.
  • Bytt batterier i väggklockan på mitt rum (har tänkt att göra de sen i söndags men har bara skjutit på det tills nu)
  • Sett "Bonde söker fru"
Har alltså inte gjort just nå slapp-onödiga(?) saker som jag brukar (enda är väl att jag sett "Bonde söker fru" då). Otroligt! Men inget gott som inte får nåt ont med sig (lr hur man nu brukar säga:P). Klockan har nämligen tickat iväg väldigt fort för mig ikväll, precis som så många ggr förr. Egentligen skulle jag ha behövt sova för en timme sen men nu är det som det är. Enda jag kan trösta mig med är att jag faktiskt har gjort vettiga saker ikväll och därav ju också har en bra ursäkt till att lägga mig sent.

Måste iaf förbereda mig för att sova nu så klockan inte hinner blir 1 lr mer innan jag somnar.
Sov gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0