Kallt & fof mkt att göra

Det är väldigt kallt ute idag. Det tycker jag inte om:/ helst inte när jag inte ens hann ta på mig nån varmare tröja i morse. Tur man är inomhus mestadels idag iaf.

Har fortsatt skriva en del på psykologin nu på morgon. Har tom. skrivit ut det, fastän det kanske inte är helt klart än. Men jag ska ta och läsa igenom det sen och se om det är något sista som ska ändras. Är lättare att se när man har papprena i handen än att kolla på datorn hela tiden. Jag är less på dataskärmen.

Nu har vi snart sv iaf. Då ska tydligen någon tjej komma och föreläsa för oss, soft:) Då behöver man förhoppningsvis bara sitta och lyssna. Just vad jag behöver när jag är såhär trött.

Just nu har jag dessa skolsaker kvar att göra:
- Finslipa analysen till psykologin (ska lämnas in imorgon, tor)
- Fortsätta skriva på analysen till sv (ska lämnas in på fre)
- Läsa på romantiken och upplysningen tll provet (troligen fre)
- Börja skriva hemtentan till religionen (ska vara klart nästa onsdag).
- Lära mig 5 meningar på teckenspråk (vilket jag förmodligen kommer att strunta helt i pga jag inte priroriterar det ämnet...till fredag är det i alla fall)

Nej, nu börjar vi snart så jag ska dra. Ha en bra dag!  :)

Kommentarer
Postat av: Fridah

Ha en otroligt fin dag :)

2007-12-12 @ 09:43:51
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Josephine

Shit, det lät inte kul! Det här är vad jag har kvar:

-Konstruera en bro
-Fördjupningsuppsats i idrott
-Kursprov i fysik
-Intervjua ett företag och göra ett arbete om ergomoni
-Göra en reklambild i InDesign
-Designa en stol

2007-12-12 @ 10:02:15
URL: http://ljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0