Juldagen

Idag har det varit en rätt lugn dag. började med att sova ut länge (som jag alltid gör nuförtiden). Skönt, men kanske inte så speciellt effektivt om man vill hinna göra massa saker. Vad har jag gjort idag då? Jo, detta:
  • Städat lite i Jimmis hus (bla. kört diskmaskinen två ggr)
  • Ätit tunbrödmacka med skinka och sötsenap på till frukost ( skitgott:) )
  • Åkt med Jimmis firmabil till Moliden där hans chef bor. Detta innebar att jag fick köra jimmis nya bmw för första gången;D Hur den var att köra? prata inte om det...obeskrivligt skön:D Vill fan också ha en sån bil:P
  • Hälsat på min pappa. Vi blev bjudna på gott fika och sedan spelade vi kort med Betty och Mange. Först spelade vi "Chicago" som jag vann:D och sedan "President" men det förlorade jag tyvärr hela tiden i. Jag fick askassa kort hela tiden:/ Efter kortspelandet så såg vi en film med pappa. Filmen hette "6 miljonärer" (lr nåt liknande) och var verkligen jättebra:) Den var förvirrande, spännande och rolig på samma gång. Till och med Jimmi tyckte den var bra trots att den var svensk;P
  • Hälsat på min mamma lite snabbt:) Hon och Ola satt och såg nån film som hete "Exit" som de påstod verkade jättebra. Måste nog kika på den sen nån gång:P
Nu sitter Jimmi och spelar wow, har lovat honom att få göra det;P Sj ska jag väl läsa lite lr se på tv lr nån film snart. Funderar på att se den rätt nya filmen "Underbar och älskad av alla". Den är rolig den, åtminstone boken var det.

Strax innan kl två ska vi fara in till stan och hämta Helena och ev. Stefan:P De är nämligen på Parken ikväll. Lär därför bli en sen natt för mig ikväll med:S men vad fasen det är ju lov iaf...alltid nåt:)

Måste ta tag i att läsa igenom religionen snart med och mejla den till vår lärare:S Har skjutit upp det ett bra tag nu:P Kanske borde göra det nu egentligen...om jag orkar dvs:P Aja, får se hur det blir.

Sköt er och om er ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0