Jävla panna!

Vad less jag blir! Här har man försökt vara duktig och eldat i Jimmis hus men då ska det naturligtvis jävlas:( Självklart skulle man ha glömt att dra ur aska fr en lucka på pannan och vips så ryker det in en massa där nere i källaren. Märkte det när jag skulle gå ner och titta till elden nu för en liten stund sedan. Det är en sån där där tung, äcklig och jobbig rök. Man kan knappt andas där nere:( Men nu har jag iaf öppnat dörren till garaget så röken kan ta sig in dit ist, plus att jag öppnat ytterdörren här uppe. Hoppas det inte blir nå rökskador lr nåt:S:(...vore ju typiskt om jag skulle kunna åstadkomma nå sånt med:(

Åååh...varför ska jag bara strula till det? Vill inte att det ska bli så, helst inte idag när jag är så trött.
Jag som bara vill ha kul och ta det lugnt ikväll *suck*. Ingen bra start på denna helg om man säger så. Får hoppas det blir bättre sen. Jag vill ha en lyckad kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0