Hunger efter träning

Nu har man äntligen kommit hem från träningen! Har hunnit med att äta upp två knäckebröd-mackor och ett stort gott glas mjölk:) Nu är jag i färd med att sluka en clementin.

Träningen gick rätt så bra iaf. Jag hann ut på isen i tid (dvs när träningen började) trots att jag kom till Skyttis 10 i 9! Jag hade alltså bara 10 min på mig att hämta grejerna fr förrådet och byta om. Som tur är, är jag väldigt effektiv;) Det var kul att träna trots att jag var lite seg i början av träningen. Dock känner jag fortfarande av att mina luftrör inte är riktigt hundra, helst när vi gör nåt jobbigt i slutet som idag. Oftast brukar vi köra nån form av intervall de sista minuterna, där man ska åka så fort man kan runt isen i ca 20-30 sek och sedan vila (glida) i 20-30 sek och sedan åkert man järnet igen osv. Det är riktigt jobbigt men det är en jävla bra träning! Skönast är det efteråt, då känner man att man verkligen varit duktig och gjort något bra:)

Nej, måste försöka packa grejjerna till imorrn nu så jag kommer i säng nån gång iår:P Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0