Hittad! :)

Måste bara säga att jag blev väldigt glad ikväll:D Jag hittade nämligen äntligen min sladd till mp3:n! Den har vart borta sen i torsdags ungefär och jag har pga av detta inte kunnat använda min mp3 på ett tag eftersom den varit död/tom på batteri. Några dagar låter kanske inte så mkt för er, men för mig är det en hel evighet. Jag använder nämligen min mp3 dagligen i princip. Om inte annat brukar jag iaf alltid ha den tillgänglig/med mig...nästan iaf:P

Vars den var? Hehe, ja alltså ska jag vara helt ärlig...(?)...och det ska man väl vara....ähum...ja, då hade jag råkat lägga den i fel skrivbordslåda bara xP Onödigt värre! Fan, vad kass man är ibland alltså. Men nu är den hittad iaf och allt är som det ska vara:D Det är huvudsaken!

Nu ska jag ladda min kära mp3 till imorrn plus lägga in Marie Picassos Idol-låt:) Den är himla fin!

image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0