Helgens planer

Denna helg kommer jag göra dessa saker:
  • Gå på julbord imorrnkväll med Jimmi och hans jobb
  • Äta middag på söndag med familjen med allas respektive, samt med mammas pojkväns två söner (och ev. med deras respektive). (((vart lite struligt att skriva det där kände jag, men ni förstår nog förhoppningsvis:P)))
  • Sova. Och sova ut på mornarna så jag är utvilad.
  • Vara med min fina pojkvän
  • Montera ihop och pynta min pojkväns plastjulgran
  • Hälsa på min pappa ( var alldeles för längesedan:( )
...och förhoppningsvis även dessa:
  • Se den senaste Wallander-filmen: "Pyramiden"
  • Plugga lag och rätt
  • Plugga religion
  • Se hockey
  • Skriva önskelista sj samt tvinga min pojkvän att skriva en ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0