Första julklapparna

Idag har man fått årets två första julklappar:) En elefant-pepparkaksform som jag nämnde tidigare och Skilda-världar-boken "Sveket" skriven av Tomas Blom. Boken fick jag av min älskling för nån timme sedan. Det var en bra julklapp:) Jag älskar nämligen Skilda världar. Dock är jag väl ingen spec. beundrare av såpor annars men just Skilda världar tycker jag väldigt mycket om. Nu har jag äntligen alla tre Skilda-världar-böckerna:)

Önskar man kunde köpa alla Skilda världar-avsnitt på dvd också (helst de gamla ½-timmes långa avsnitten) men det går inte:( Ingen sån dvd har nämligen släppts. Jag får försöka hålla till godo med det jag tidigare har spelat in. Jag har ju ganska många avsnitt trots allt men jag vill ha alla.

image41

Kommentarer
Postat av: Jenny

ja men precis! är så grymt utmattad/slutkörd just nu så jag orkar inte ens tänka på vettiga saker längre. Sitter bara och segar hemma istället. Hehe! Tack så mycket:) hoppas du får det bra också!

2007-12-19 @ 19:24:55
URL: http://viklund.blogg.se
Postat av: Kajsa

Nope, jag var i skolan efter lunch..såg på nolarevyn. Ha ett bra jullov btw

2007-12-19 @ 20:53:25
URL: http://svedd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0