Da'n före dopparda'n

Idag har jag och Jimmi sovt väldigt, väldigt länge:P Haha, Jimmi vaknade typ 11 men då orkade jag inte gå upp trots att han försökte få upp mig (dock halvdana försök om du frågar mig). Så efter att han vart uppe tag och städat och spelat tappade han lusten och la sig och sov igen han med;) Jag vaknade flera ggr lite smått men det var inte föränn halv 4 jag verkligen gick upp. Jag insåg att det kanke var dags att kliva upp om man skulle hinna göra nåt överhuvudtaget den här dagen. Jag fick upp Jimmi också.

Så som ni kanske förstår har jag inte hunnit göra så mkt den här dagen. Detta har jag gjort:
  • Slagit in julklappar (Farmors, Mariannes, Mickes, Jimmis, två "lek-julklappar" och mammas)
  • Varit upp till pappa med julklappar till han, Marianne och Farmor. Samt fått mottaga julklappar från dem:)
  • Fikat glögg, Lussekatter och björnakaka som Stefan och Helena gjort i ordning - Tack! :)
  • Varit upp till pappa ytterliggare en gång eftersom jag glömde ta min handväska första gången:P
Tänkte försöka duscha nu.Men om det inte finns nå varmvatten tänker jag vänta tills imorrn. Jag vägrar duscha i kallvatten, så det så:P

Annars är allt fixat tills imorrn känns det som:) Har slått in alla julklappar nu utom Helenas och till Betty har jag (som sagt var) inte köpt till än. Men, men jag hoppas det blir en riktigt fin och bra julafton imorrn:)

Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0