Bra julafton

Har haft en bra julafton även om brorsan (som vanligt) gnällt en hel del. Men annars har man varit i bra sällskap i form av Jimmi, Helena, Siv, Betty och Mange. Senare också med Jimmis föräldrar och syster:) Tack alla inblandade :D

Jag har bl a:
  • ätit god julmat (tack mamma! :) )
  • sett tv (Kalle anka såklart ;P)
  • ätit massa frukt och godis
  • Druckit glögg (fan, vad gott det är;D)
  • spelat sällskapsspel (den glade mytomanen...vann tyvärr inte)
  • spelat "julklappsspelet"
  • öppnat julklappar från Farmor och Marianne ( fina och bra saker fick jag med; handduk, kudde, ljus och kalender.....- Tack ska ni ha:) )
Blev väldigt överaskad över mig sj när jag lyckades få åt mig 3 grejer(!) genom vårat traditionella julklappsspel. I vanliga fall brukar jag kunna få åt mig 1 bara typ:P Jag fick: En trisslott, En dvd-film (Match point) och en batteridriven tandborste (typ som en "el-tandborste", tror jag iaf:P). Inte dåligt med andra ord;) Dock var det tyvärr ingen vinst på trisslotten men, men man kan inte få allt:P

Men den största överaskningen fick jag ändå när jag av Jimmis syster Jessica fick en hel puma-dress i julklapp(!)
Den fick jag eftersom hon sj inte använde sånt där tydligen. Hon hade köpt den i Turkiet förut när hon var där i vinter. Dressen är svart med gula dekorationer. Passade jättebra på mig med och är överlag jätteskön och snygg. Tack igen Jessica! :)

Tyvärr, ville min älskling inte ha den tröja jag köpt till honom:/ Det var lite tråkigt eftersom jag själv tycker såna där tröjor är jättesnygga på killar men det var tydligen inte riktigt hans stil:P Men det gör inget. Är ju faktiskt bättre att han lämnar tillbaka den och tar något annat som han verkligen vill ha. Man ska ha kläder som man själv trivs i. Det är det allra viktigaste, inte vad andra tycker att man ska ha och inte.

Jag hoppas att alla ni där ute haft en lika trevlig julafton som jag haft:) Sweet dreams :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack så mycket. Dessamma. Hoppas du haft en trevlig jul och kommer att fortsätta ha en trevlig lov :)

2007-12-25 @ 12:40:56
URL: http://angelica89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0