Biljett-krångel

Idag på eftermiddagen lyckades jag och Ylva äntligen få åt oss biljetter till Kent-konserten. Det var verkligen inte lätt om man säger så. Det gick inte att köpa på en vanlig kiosk med ATG-ombud. Det gick inte heller att boka på Internet eftersom varken Ylva lr jag hade någon Internetbankdosa. Det gick heller inte att ringa till Ticnet och boka (väntetiden var typ 30 min lång:S...orka vänta). Så det slutade med att jag och Ylva gick ner till turistbyrån och köpte ut biljetter där. Där kunde man betala kontant med, perfekt:) Så nu har Ylva och jag två ståplatsbiljetter till Kent, underbart! :D Kommer säkert bli jättekul. Jag ser verkligen fram emot konserten, då ska Ylva och jag ösa! ;D

Annars har det inte hänt så mkt speciellt idag. Det var ju tråkigt/synd bara att jag och Ylva var tvugna att slopa en timme och en kvart av geografin i morse (pga vårt "biljettletande" i onödan). Men, men som tur var verkade vi inte ha missat alltför mkt iaf:P

Tråkigt att det är så dåligt väder ute också. Regnigt, isigt och blött...kan det bli värre? Svar: Ja (faktiskt). Det kunde ju ha blåst också:P Men i vilket fall är det iaf jävligt otrevligt väder. Det gillar jag inte:/

Orkar inte skriva så mkt mer just nu. Det är hockey på tv som jag ska se nämligen plus äta nudlar...är svinhungrig:P...Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Ylva

Jepp, fett med ös blir det! :D Carro ska också dit ju, pratade med henne nyss ;)

2007-12-03 @ 20:10:38
URL: http://hockeyflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0