Pizzatime & kvällens planer :)

Sitter på mitt rum & väntar på att Jimmi ska komma hit med en pizza, åh så gott det kommer bli! :D
Extra skönt och gott att äta det när man vet att det är helg:). Två skollediga dagar, underbart skönt även om det gärna fått varit fler. Okej, nu har vi väl inte fått så jättemycket läxor och sådant än så jag ska väl inte klaga alltför mycket, men det tar ändå på orken att gå upp tidigt och hänga med i genomgångar mm. (helst för mig som lägger mig så sent:P). Så några fler dagars ledighet hade inte suttit helt fel, men men man kan inte få allt. Två dagar är inte dumt det heller:)

Ikväll blir det att bara ta det lugnt, haha orkar inte så mkt annat xD Jag och Jimmi ska provköra hans föräldrars nya bil, det är en splitterny "fiat nånting":S Jag och bilar ni vet. Hehe, den var blå iaf. Också verkar den väldigt bra för den går på diesel och drar jättelite diesel per mil alltså kommer den inte kosta så speciellt mkt:) plus att det är bra för miljön:D vilket jag gillar. Fler borde köpa såna miljövänliga bilar tycker jag!
Annars ikväll då? Jaadu, jag lär väl säkert blogga nåt också ska jag försöka hinna med att skriva ett mejl till Maria (en underbar vän till mig :) ) också. Sen lär det väl antagligen bli lite glassätning <3, godisätning (kostar 5:- på Ica i Bjästa så jag måste passa på att köpa) och nå film/TV-tittande.

Det är väldigt kul för mig att se att min besöksmätare visar att jag har några besökare per dag i alla fall:) Haha, vore lite tragiskt om jag inte skulle ha haft en enda läsare typ:P. Det är synd bara att jag inte kan se vilka det är som läser här:/ Okej, de flesta vet jag och vissa kan jag ana, men jag är inte säker på om mina aningar stämmer. Sen är det inte så många som kommenterarer heller vilket gör det ännu lurigare. Men, men det är skitsamma egentligen jag är glad bara jag har några läsare (även om de är lite småanonyma) :) Så till dig som läser nu, fortsätt läsa min blogg så blir jag glad :D

Well, nu ska jag äta :) see you!



Kommentarer
Postat av: Fr'o'hlen

ska bli skönt att träffa dej älsklingen min :) kramar om *

2007-08-31 @ 22:52:30
URL: http://www.ne-clan.se
Postat av: Rika

Tack detsamma sötnos <3

2007-09-02 @ 00:57:15
URL: http://hockeyrika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0