Intro

Hej och välkommen!

Så har även jag gått & skaffat mig en blogg tillslut, se så det kan bli! Här kommer jag skriva om allt möjligt om mig och mitt liv. Det är alltså inte enbart en hockeyblogg som man kanske kan tro när man ser bloggadressen, men eftersom hockey är ett av mina största intressen så lär jag nog skriva en hel del om det oxå:)

Måste försöka lära mig en massa saker om hur det här med bloggandet funkar med:S Haha, just nu känner jag mig rätt vilse men förhoppningsvis kan jag publicera det här inlägget iaf :) Sen hoppas jag att Ylva kan hjälpa mig mer imorgon på skolan. Hon är en betydligt mer erfaren bloggare än jag :P

Men nu ska jag ta och äta något och sedan försöka sova, ska ju tyvärr upp tidigt i morgon :(

God natt! :-)

Kommentarer
Postat av: Ylvis

Hejhejhej ;)

2007-08-28 @ 13:25:33
URL: http://hockeyflickan.blogg.se
Postat av: Rika

Tack Ylva :D

2007-08-28 @ 13:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0